wtorek, 3 sierpnia 2010

Fascynacja scrapbooking'iem

Moja przygoda ze scrapbooking'iem zaczęła sie na początku tego roku. Szefowa przyniosła do pracy album wykonany przez jej córkę z okazji Dnia Babci i Dziadka - był to wordbook jak sie potem dowiedziałam. Tak mnie zauroczył ten album, że sama koniecznie chciałam taki wykonać dla Dziadków mojej córki :)
I zaczęły sie  poszukiwania bazy albumowej w kształcie słowa Babcia i Dziadek. W końcu trafiłam na stronę http://scrapiniec.pl/, gdzie znalazłam tak długo poszukiwaną bazę :) No i zaczęło sie dalsze szaleństwo zakupowe. Przeglądałam mnóstwo stron ze scrapbookingiem i wszystko mi sie podobało, papiery, ćwieki, kwiatki itd. itp. Gdy już zgromadziłam pokaźna kolekcję wszystkiego co potrzebne i nie potrzebne ale za to śliczne :)))) zabrałam sie do pracy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i Wasze słowa :)