niedziela, 31 października 2010

Wyzwanie u SP u mnie w wersji świątecznej, Święta#1

Wyzwanie było bardzo przyjemne i kartka, która ostatnio powstała idealnie się w nie wpasowała. Jest to moja druga pracą, którą zamieszczam na wyzwanie w SP i znowu wg wytycznych Brises i znowu pojawia sie  magiczna trójka :) tym razem 3 x K. Miało być Kolorowo z Kwiatem  i Kokardą.
Jest to również 2 kartka, w której użyłam wycinanki.



Bombkę wytuszowałam i pokryłam glossy accents

Jestem juz w temacie światecznym - mam już kilka karteczek ale ciagle czasu brak by je tu zamieścić.
Materiały:
- papier - Jovial Zestaw Papierów ozdobnych 15x15cm - craft4you
- bombka - WYCINANKA
 - stempel - Polpomp (obecnie Lemonade)
 - gwiazda betlejemska - Poinsettia Dovecraft - scrappasja.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i Wasze słowa :)