sobota, 15 stycznia 2011

Wyniki Mini CANDY

Witajcie,
bardzo się cieszę i dziękuję za tak liczny udział w mojej zabawie. Powiem szczerze, nie spodziewałam się, tym bardziej me serce rosło w miarę zwiększającej się liczby komentarzy :)
Odwiedziłam Was wszystkie, widziałam całe mnóstwo pięknych prac, nowe przepisy :), z niektórych na pewno skorzystam, a dzięki niektórym z Was chyba podzielę wolny czas między scrapbooking a książki :)

A teraz do dzieła z uwagi na fakt, że zaraz idę na bal karnawałowy :), a jeszcze trzeba wykończyć fryzurę, zrobić makijaż  itd. skorzystałam z  random.org, który z liczby 67 komentarzy (jeden komentarz był zostawiony 2 razy) wylosował Nr 3 
A komentarz Nr 3 zostawiła EAWERA!!!! Serdecznie Ci gratuluję.
Napisz proszę do mnie maila, kalendarz postaram sie wyasłać w poniedziałek :)
 
Pozdrawiam
 

4 komentarze:

  1. Gratulacje ,,dziekuję za zabawe..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję zwyciężczyni!
    Tobie dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje również od babci.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak cudownie że wygrałam akurat ja:)
    Super dziękuję za szansę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Wasze słowa :)