środa, 23 lutego 2011

CANDY czyli totalne słodkości :)

Witajcie :)
WYCINANKA rozszerzyła swoją ofertę o cztery zestawy dwustronnych papierów


Z tej okazji zapraszam na słodkości w postaci tych nowiusieńkich PAPIERÓW.


Do wzięcia są wszystkie cztery zestawy !!!

Mało tego, szanse na ich zdobycie wzrosną jeśli zajrzycie do:








u każdej z Projektantek jak i u głównego sponsora tej zabawy :)
do wygrania takie same zestawy papierków.

Aby wziąć udział w zabawie:
  • zostaw komentarz pod tą notką,
  • na swoim blogu umieść informacje o tym Candy (link + banerek)
  • dodaj mnie do listy blogów obserwowanych  - jeśli masz ochotę :)  
  • osoby, które nie posiadają bloga również mogą wziąć udział, proszę tylko zostawić swój adres e-mail

Moje CANDY trwa od 23 do 28 lutego 2011r. do północy.

Losowanie odbędzie się 1 marca :)

Zapraszam


97 komentarzy:

  1. wszystkie wymagania spełnione :D ustawiam się po piękne papierki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się zapisuje:) Bloga już mam w obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też spróbuję szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Papiery są cudne, więc i ja chętnie wezmę udział w zabawie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałoby się troszkę nowych papierków, więc staję w kolejce i pozdrawiam!

    http://violetowewzogrze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No to spróguję zwiększyć swoje szanse
    Fajne te papiery

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam serdecznie z Poznania :)

    Piękne te papiery, więc w kolejce staję.

    OdpowiedzUsuń
  8. i tutaj ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się zgłaszam do kolejki po te wspaniałe papiery! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Okazja świetna :)) Więc też liczę na trochę szczęścia i się ustawiam. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje, ze szczęścia mogą popróbować i ci bez bloga.
    Papierki cudne no i polskie, chętnie wezmą.
    agaciorek01@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zabawa.. Słodkości razy OSIEM!!! Ile to kalorii..?? :)

    zuzanioly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Papierki są śliczne :)
    Pozdrawiam Mila
    http://kamanoska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne są te papierki :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. ustawiam się w kolejce po cudowne papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapisuję się ochoczo:) pozdrawiam z edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  17. spróbuję,może gdzieś się poszczęści

    OdpowiedzUsuń
  18. W takim razie i ja koniecznie ustawiam się po takie cuda:)
    W gwoli ścisłości informacja w pasku bocznym :)

    Jak to napisała ZUzanna "Ile to kalorii..?? :)" :)

    Pozdrawiam
    http://selennea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne papiery!
    Najbardziej podoba mi się zestaw "w małym dworku"!
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne, ustawiam się
    http://papierowamargaretka.blogspot.com/2011/02/candy-i-nowe-papierki-w-wycinance.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem...ustawiam się =]

    OdpowiedzUsuń
  22. Toż to istne papierowy zawrót głowy i to na 8 fajerek, zapalam się i ja...

    OdpowiedzUsuń
  23. Super:D Ciekawe czy szczęście się do mnie uśmiechnie...;)

    Pozdrawiam Joaś:)
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest poprostu obłęd. Tyle papierków w tak wielu miejscach!!!. Oczywiście staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. Może gdzieś się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tez ustawiam się w kolejce.
    Cudne papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Staję do kolejki. Śliczne papierki

    OdpowiedzUsuń
  28. Po takie papierki warto ustawić się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja staję w kolejce po te cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  30. Oooo to i ja mogę? To ustawiam się grzecznie na końcu kolejki!
    dorotazam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie przygarnę takie śliczne papierki:)Czekam w ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  32. może i mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Papiery są cudne, chętnie postoje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. i ja się tez ustawiam w kolejce!
    http://domciatko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne papierki,również się zapisuję!
    malami120@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie spróbuje szczęścia, a obserwowanie twojego bloga to sama przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  37. Szybciutko ustawię się w kolejce. Pozdrawiam
    szkodniczki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Staję w kolejce po śliczne papiery :)

    http://mapowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Dopisuję się i tu i tam i... jeszcze tam... pozdrawiam! szczęściu trzeba przecież pomagać...

    OdpowiedzUsuń
  40. piszę się na te cuda :)
    kinga_w206@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne papierki więc staję do kolejki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne papiery. I ja też! Bo też chcę takie papierki!
    http://snysmymrik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ustawiam się w kolejce Mariola
    mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. marzę aby w koncu wypróbować wasze papiery ...
    a urodziny tak daleko ...
    zapisuję się więc w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja również ustawiam się w kolejce:) Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  46. i tu spróbuje szczęścia:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne są chciałoby się mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Trudno oprzeć się takim cudnym papierom, więc i ja się zapisuję:)

    Pozdrawiam Anulka
    http://robotkianulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Brdzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  51. cudne papiery, a że pięknych papierów nigdy za wiele, to staję i ja w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Super:) Chętnie przyłączam się do zabawy.
    http://gajmartenki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja również :)
    lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Już się nie mogę doczekać losowania, jak dotąd nie miałam nigdy szczęścia, więc może tym razem :)
    (aaniis@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne Candy, aż miło ustawić się w kolejce :)
    Zatem z radością się ustawiam...
    Info. oczywiście u mnie już jest: http://chwilapasji.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko!
    -Marlena

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne papiery, Ustawię się w kolejce i ja.
    http://dziescilat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Jestem strasznie zauroczona real pracami i dopiero zaczynam...
    Wiec papierkow nigdy dosc ;)
    Pozdrawiam :)

    Link do CANDY

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapisuję się :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. ustawiam sie w kolejce do szczescia :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Z chęcią się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudnbe papiery, z chęcią stanę w kolejce po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. słodkie te papiery :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Papiery niesamowite, bardzo chętnie je przygarnę :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Z największą przyjemnoscią ustawiam sie w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się :)
    kati.sc625@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Chętnie zapoznam się z takimi słodkosciami :)
    Iwona
    corsa42@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Po takie słodkości to i ja się ustawię :d

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja także spróbuję szczęścia =}
    Pozdrawiam
    keisa88@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Koniecznie się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  71. Więc i ja ustawiam się w kolejce i liczę na cud;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. w ostatniej chwili dopisuje się do tych piękności ;)
    http://karkakg.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Nie mogę odpuścić takiej okazji! Ustawiam się w kolejce trzymając kciuki za siebie.
    http://magia-domu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja też ustawię się w kolejce. Może szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  75. To jeszcze ja się chętnie dopiszę. Może mi się poszczęści. Pozdrawiam
    http://edyta350-toiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Z chęcią zgłoszę się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  77. ustawiam się do kolejki;)
    ada.legon@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja również spróbuję ;)
    martynahen@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja także dołączę do kolejki. Może tym razem uśmiechnie się do mnie szczęście... Pozdrawiam - Jolka (jolanta.janas@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Wasze słowa :)