piątek, 4 lutego 2011

Miłosne wyzn(w)ania c.d. :)

Kolejna miłosna karteczka, tym razem w kolorach "ziemi" :)




Karteczka leci na WYZWANIE nr 14 - Walentynki w HopmArcie, gdzie należało wykonać walentynkę bez użycia koloru czerwonego - ani grama czerwieni więc wymagania spełnione :)

Karteczka jest również próbą zmierzenia się z Wyzwaniem Nr 1 na blogu Craftmanii.
Tam dziewczyny zaproponowały zabawę w papierowy patchwork. Nie wiem czy spełniam wymogi, bo mój patchwork jest ciut oszukany... Znalazłam sobie w sieci piękny obrazek (autor Lisa Audit) wydrukowałam
i ostemplowałam ściegiem maszynowym z Lemonade i tak oto mam mój "fałszywy" patchwork :)

Właśnie mnie olśniło, że skoro mam stempelek z Lemonade i serducho to kartka może polecieć również na
Challenge # 12 - Kochamy :).

Ale ze mnie leniuch :) żeby jedną kartką opędzić aż 3 wyzwania hihihihi
Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Tak czekoladowa.. piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna patchworkowa kartka.Dziękuję za udział w wyzwaniu Hopmart.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki tam znowu Leniuch!!! Pracowita i pomysłowa z Ciebie kobieta!!! Ślicznie ze sobą wszystko zmiksowałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie jest lenistwo tylko spryt :) świetna karteczka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Wasze słowa :)