niedziela, 17 lipca 2011

Zawieszka na drzwi

Jakiś czas temu Wycinankowcy dorzucili do mojej paczki z tekturkami taką oto tabliczkę - ramkę (?)  z pytaniem jak ją wykorzystać? Minęło trochę czasu, aż w końcu zobaczyłam oczami wyobraźni "kwiecisto-kocią" zawieszkę na drzwi do nowego pokoju Zuzi i przystąpiłam do realizacji pomysłu.

Tabliczka ma wycięty, "wypalony" kształt ramki, który trzeba było jedynie wypełnić :)

Z uwagi na "wypalony" wzór zdecydowałam, że brzegi wytuszuję brązowym tuszem.

Do ozdobienia środka rameczki wykorzystałam alfabet - koła pokryłam pudrem do embossingu w kolorze miedzi  i roztopiłam nagrzewnicą (tak, tak dorobiłam się :), skończyło się ślęczenie nad lampka halogenową), natomiast małe literki oraz kotka wytuszowałam i pokryłam preparatem do spękań.

Dodałam hortensje,ćwieki, małe kwiatki i kilka listków wyciętych ozdobnym dziurkaczem z papieru - oliwkowe zawijaski od Eight, kropki akrylowe, perełki w płynie i ... 


 ... gotowe.

W związku z tym, że zawieszka utrzymana jest w odcieniach brązu zgłaszam ją na wyzwanie nr 1 w UHK Inspiracje
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Śliczna jest!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysmakowana i pełna wyrazu zawieszka!
    Ja ostatnio miałam szczęście wygrać to i owo z wycinanki, na razie tylko macam i macam, może się odważę użyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Wasze słowa :)