poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Mini album

Już od jakiegoś czasu na warsztacie miałam mini albumik 
na pierwsze słowa i "słowotwory" :) mojej Zuzy. 
Etap pierwszych słów już za nami dlatego, by nie umknęły,
powstał taki oto drobiazg.


Do zrobienia albumu wykorzystałam 
zestaw papierów 15x15 z serii Sweet Owl.


Baza albumowa  i wszystkie tekturowe dodatki,
(napis, korona, kwiatek, drzewko i skrzydełka)
pochodzą z Wycinanki.
Te strony bardziej skrzydlate :)

Zbliżenie na tag.

Teraz pozostało tylko wpisać słówka i pamiątka gotowa.


Dzięki podpowiedzi Anuli dowiedziałam się o 10, tym razem kolorystycznym wyzwaniu Digi-scrap.pl
W pracy należy użyć następujących kolorów -  BRĄZOWY-RÓŻOWY-KREMOWY.
Czyli faktycznie idealnie się wpasowałam :) w związku z tym zgłaszam swój albumik na to wyzwanie.
Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. albumik jest przepiękny i idealnie pasuje na wyzwanie kolorystyczne http://digi-scrappl.blogspot.com/2011/08/wyzwanie-kolorystyczne.html. Zgłoś się bo nagrody czekają :):) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny albumik i na pewno będzie piękna pamiątką :)
    dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam.
    Karolina DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dopieszczony albumik:) Warto zapisywać takie słówka na przyszłość;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny,świetnie skomponowany. Dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. woooooow, miło popatrzeć i podziwiać!!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała pamiątka.
    Jestem zachwycona.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny albumik!
    dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu!
    pozdrawiam i życzę powodzenia w losowaniu!
    agnieszka DT Digi-Scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, dziewczęcy albumik - i jaki przydatny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Wasze słowa :)