czwartek, 25 sierpnia 2011

Pudełko na powitanie

Pokusiłam się o zrobienie eksplodującego pudełka :)
A co !!!
Prawie wszyscy już próbowali spróbowałam i ja.
Pudełeczko jest na powitanie Małego Chłopczyka.

Wykorzystałam papier z ... Lidla :) Tak, tak ostatnio pojawiły się 3 rodzaje zeszytów bardzo ładnych, grubych, brokatowych papierów i oto właśnie 
zwierzaczkowo-kratkowy papier znalazł się na moim pudełeczku



W środku natomiast arkusz Przedwiośnia  z Galerii Papieru. Buciki, tym razem chłopięce, to papier  ILS.


Do ozdobienia środka wykorzystałam również Wycinankowe tekturki - lokomotywkę,



samolocik-guzik



oraz uroczą zawieszkę tup, tup :)



Pod bucikiem natomiast znajduje się mały rulonik na którym ów bucik się opiera ale może również służyć  jako skrytka na pieniężny prezent .

Tak, wiem zdjęcia bardzo marne, bo robione w biegu...

O świcie przywitało mnie słoneczko ale potem niebo pokryły chmury i  teraz pada, pada, pada....
Pozdrawiam


9 komentarzy:

  1. Przepięknie się prezentuje =] Słodkie buciki =]

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne!! buciki z góry wyglądają jak prawdziwe :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie je zrobilas;)pozdrawiam cieplo;)a przy okazji zapraszam na moje rocznicowe candy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne box!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne pudełeczko! Dopieszczone, dopracowane, pięknie skomponowane - aż trudno oczy oderwać od tych pięknych detali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, radosne i oryginalne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Wasze słowa :)