niedziela, 29 lipca 2012

CANDY :)

Tak, tak, wielkimi krokami zbliża się 3 rocznica mojego blogowania i przygody ze scrapookingiem.
Z tej okazji przygotowałam dla Was małe słodkości.


Wianek jest może mało scrapowy ale nie martwcie się w paczce nie zabraknie scrapowych niesopodzianek.
Co powiecie na takie "lawendowe"?



Jeśli chcecie wziąć udział w zabawie-
- proszę o komentarz pod tym postem,
- zamieszczenie zdjęcia (do wyboru) z informacją o candy u siebie na blogu i podlinkowanie go, 
- będzie mi bardzo miło jeśli dołączycie do moich obserwatorów,
- osoby bez bloga proszę o pozostawienie w komentarzu adresu email.



Zapisy do 10 sierpnia, wyniki losowania następnego dnia.

Zapraszam do zabawy.
Joyanna

65 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, wianuszek jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny wianek
    Życzę Ci wielu dalszych inspirujących lat blogowania i tworzenia
    Ustawiam się tez w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wianuszek :) Ja chętnie przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja sie zapisze :) moze uda mi sie cos wygrac na urodziny:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianek cudny , więc chętnie wezmę udział w candy )

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się ustawiam bo wianek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się zapisuję, a z okazji 3 rocznicy blogowania życzę nieustającego napływu pomysłów, sił do ich realizacji i wszelkiej pomyślności :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. z miłą chęcią ustawiam się w kolejce bo wianuszek śliczny:) gratuluję 3 urodzinek blogowania i życzę mnóstwo weny twórczej:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. o matuchno ... ale cudny ten wianuszek !!!
    oj, jak bardzo bym chciała go przegarnąć !!!
    lawendowo ... cudnie :)))kocham lawendę !
    zatem w kolejce się grzecznie ustawiam i na cud w losowaniu czekam :) hi hi
    cieplutko pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Juz biegne i wyciagam raczki po te cudownosci! Ten wianek jest swietny i chetnie bym go obejrzala z bliska - moze sama sie naucze robic takie? A z okazji rocznicy blogowania zycze Ci takich rocznic conajmniej ze 100!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale to jest piękne ,juz się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również się zapisuję .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wianek i lawendowe przydasie, chętnie tu przucupnę oczekując, że może do mnie los się uśmiechnie, ale przede wszystkim gratuluję roczku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wianek jest cudny, a przydasie też by się przydały :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Wianuszek jest prześliczny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj rozpieszczasz. =) Chętnie przygarnę te drobiazgi.
    Pozdrawiam cieplutko i wakacyjnie. Ana

    OdpowiedzUsuń
  17. mało brakowało, a przeoczyłabym takie superanckie candy!
    z wielką przyjemnością się zapisuję i pozdrawiam Cię ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooooo:]Widzę, że nie ja jedna prawie bym przeoczyła:] takie słodkości. Zapisuję się i ustawiam pokornie w kolejce.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowności rozdajesz i jakie wszystko ładne,lawendowe-zapisuję się i ja : )

    OdpowiedzUsuń
  20. A tak mi ta pusta ściana w kuchni nie pasuje... :)
    Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam
    śliczny wianuszek i moim klimacie - więc i Ja się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  23. super cukierki...
    fajnie było by wygrać

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne...zapisuję się i zapraszam na candy do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  25. Wkomponuję się w ogonek i z zaciekawieniem zaobserwuję. Info tutaj:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja się ustawię w kolejce bo wianek jest zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne, dołączam do kolejki. Zapraszam również od mnie i na moje candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wianek jest piękny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Liczę na wianek :)
    Sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję trzech lat blogowania! Życzę następnych lat pełnych pomysłów!
    Oczywiście łudzę się ,ze wianek powędruje do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję już jakiś czas wiec się zapisuę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję i stoję w kolejce!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mmmmm , moje kolorki !!! śliczne rzeczy robisz ! Stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam i jak mozna to z checia sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się i zapraszam na moje candy http://dekoracyjnydom.blogspot.com/2012/08/ogaszam-swoje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie wiem czy mam taka możliwość, ponieważ nie posiadam bloga. Jednak spróbuję, może się uda ;)
    e-mai: joanna.kolodziejczyk9393@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie się zapisuję - a kto wie ! :) Obserwuję z przyjemnością tak ładny blog należy czesto nawiedzać :) i zapraszam cię na moje candy przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się :) obserwuje z przyjemnością, banerek na http://oliwkowepasje.blogspot.com/ w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    candy super :)
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/2012/08/pierwsze-candy-w-oliwkowe-pasje.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Wianek przecudny! A fioletowe przydasie również chętnie bym przygarnęła... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny kolorek. Zapisuję się koniecznie. Banerek na blogu. http://pierniczkowewybryki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładna kompozycja na wianuszku:) a lawendowe przydasie też by się przydały. Banerek na blogu http://arteglazejowka.blogspot.com/ umieszczony.

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością dołączę do zabawy, życze dalszego zadowolenia z blogowania :-)

    http://steefaciszyszarejmychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny wianek! Grzecznie ustawiam się w kolejce. Gratuluję rocznicy i pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. chętnie zawiesiłabym coś takiego u siebie :) gratuluję rocznicy i zapraszam na candy do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam fiolet :) Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce!
    kasiamic1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się. magda.zlotkowska@wp.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner na moim blogu :)
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. zapisuję się.
    Obserwuję jako ilovehim12
    Dodałam baner na moim blogu
    e-mail: ilovehim1222@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowny jest ten wianek! ma przepiękny kolor i wygląda tak delikatnie... oj jak ja bym chciała go zobaczyć na żywo!!!
    mam nadzieję, że mi się uda wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisuję się bardzo chętnie. Zapraszam zakatekniezyklychpomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. zapisuję się również do kolejki :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie...
    http://hobbyasienki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  54. świetny zestaw!
    zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam Wianuszek bajka; super pasował by mi na drzwi wejściowe!!! Może mi sie poszczęści. Pozdrawiam Agnieszka agnes.fran@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Fioletowo mi :) chętnie zgłaszam się do candy :) Pozdrawiam, AniaF., ania_f@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam lawendę i lawendowe kolory.Zapisuję się do zabawy.Zapraszam i pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. lawenda ... niamu :) informacja o candy już jest na moim blogu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Oj lawendowe kolory kuszą bardzo, dlatego chętnie przystąpię do zabawy! Będę tu z chęcią zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  60. Jeżeli można to i ja stanę w kolejce po takie cudne cukiereczki.

    OdpowiedzUsuń
  61. Przepiękne! Chętnie się dopisze do listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Oj zdarzyłam w osotaniej chwili:-) pisze się z wielką chęcia do tej zabawy:-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. OOOOooo ostatnia chwila :) ZAPISUJĘ SIĘ!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbiam motyw lawendy więc nie mogłabym się nie zapisać :)
    magdakoscielniak@interia.eu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Wasze słowa :)