czwartek, 2 sierpnia 2012

2 w 1

Zostałam poproszona o wykonanie kartki z okazji 1 rocznicy ślubu, a jednocześnie zaproszenia na sesję zdjęciową dla tychże jubilatów spodziewających się swojego pierwszego dziecka.

Hmmm, wymyśliłam, że uda mi się to połączyć w kartce składaczku,
ba udało mi się nawet zawrzeć w niej  folder na płytę ze zdjęciami,które powstaną na sesji.
Więc tak naprawdę ta kartka to 3 w 1 :)


Kartka utrzymana w odcieniach mięty.
Chciałam uniknąć skojarzeń z konkretną płcią dziecka. 



Do kompletu, by było elegancko powstało równiez pudełeczko.


Przypominam o trwającym CANDY. Zapisy tutaj.

Pozdrawiam
Joanna

4 komentarze:

  1. Elegancki składaczek, chciałam najpierw użyć słowa "przepiękny", ale nie będę się powtarzać. Składaczek super.Obdarowani będą zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i niezwykle precyzyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Wasze słowa :)